AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-én kiadott (EU) 2016/679 RENDELETE alapján, amely a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) intézkedik, az Otthoni Kényelem Bútorstúdió Kft. és a Tavolino Kft. az ügyfelei számára az alábbi adatvédelmi tájékoztatót készítette el.

Az Adatkezelő személye megegyezik az Otthoni Kényelem Bútorstúdió Kft. és a Tavolino Kft. Ügyvezetőjének személyével: Sipos Attila.

Az Adatkezelő elérhetősége megegyezik az Otthoni Kényelem Bútorstúdió Kft. és a Tavolino Kft. aktuális székhelyének/telephelyének elérhetőségével: 9086 Töltéstava, Erzsébet u. 43.; illetve az Ügyvezető elérhetőségével: tavolino.gyor@gmail.com, +36 70 317 2881.

Adatvédelmi tisztviselő: az egyszemélyes Kft-k egyikébe sincsen külön kinevezve.

A személyes adatok tervezett kezelésének célja, valamint az adatkezelés jogalapja:

Fő tevékenységünk mindkét cégünk esetében az egyedi bútorok tervezése. Ügyfeleink a nyilvános helyeken hozzáférhető elérhetőségeink alapján keresnek meg minket és bíznak meg bennünket a tervek elkészítésével. A további kapcsolattartás céljából megadják számunkra személyes adatik közül a nevüket, telefonszámukat és elektronikus levelezési címüket ( e-mail ). Ehhez az alábbi hozzájárulási formanyomtatványt töltik ki:

Árajánlat felvételi lap.pdf

Az itt megadott adatok közül a nevet, az e-mail címet és az üzlet elérésének módját, statisztikai célból, belső - külső szereplők számára nem hozzáférhető - számítógépes adattárolón rögzítjük.

A jóváhagyott tervek alapján kivitelezési ajánlatot készítünk. Azoknak, akik az ajánlatot nem fogadják el és ezen akaratukat írásos formában is megerősítik számunkra, adataikat a fent említett adatbázisból azonnal töröljük, illetve a papír alapú Árajánlat felvételi lapot is megsemmisítjük.

Akiktől ilyen visszajelzést nem kapunk, azoknak az adatait 365 napig tároljuk, utána a fent említettekkel megegyező módon automatikusan töröljük.

A kivitelezési ajánlatot elfogadókkal az alábbi minta szerint elkészített vállalkozási szerződést kötjük meg.

Vállalkozási szerződés.pdf

Az Árajánlat felvételi laptól eltérően itt már pontos szállítási és számlázási címet is kérünk megadni.

Ezeket az adatokat részben a vonatkozó törvényi szabályozások, részben a későbbi esetleges utómunkálatok , pótrendelések, garanciális-és egyéb javítások miatt elektronikus formában megőrizzük. A papír alapú szerződéseket a teljesítés lezárása, az átadás/átvétel után megsemmisítjük.

A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái:

A mellékletekben felsoroltak szerint tételesen rögzítjük a megrendelésre kerülő anyagokat. Ezek kereskedelmi termékek, a beszállító cégeknek nem adjuk ki a megrendelői adatokat. Kivételt képeznek ez alól a konyhai háztartási készülékek beszállítói; akiknek a vállalkozási szerződés vonatkozó oldalinak aláírásával a megrendelő hozzájárul a házhoz szállítási szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai ( név, telefonszám, szállítási cím ) tovább adásához. Az így megadott adatok további felhasználására nem vállalunk semmiféle felelősséget.

A mellékletben szereplő anyagokból az egyedi bútorokat alvállalkozó asztalosok szerelik össze; részben a saját műhelyükben, részben a szerződésben megadott szállítási címen. Ennek feltételeit és költségét a szerződés külön oldalán rögzítjük. Az alvállalkozó személyét a szerződésben nem nevesítjük, de a megrendelő aláírásával hozzájárul a munka elvégzéséhez szükséges adatai ( név, telefonszám, szállítási-és számlázási cím ) továbbadásához az alvállalkozó részére. Alvállalkozó a munka elvégzését követően a telefonos elérhetőséget törli, csak a számlázási adatokat őrzi meg a hatályos törvényi előírásoknak megfelelően.

Az adatkezelő ezúton kijelenti, hogy harmadik országba vagy nemzetközi szervezet részére soha-és semmilyen körülmények között nem kívánja továbbítani a fentiekben felsorolt személyes adatokat.